Ekonomi

Lokman Koçaslan Otomotiv Türkiye Üçüncülüğüne Layık Görüldü

Taşımacılık ve lojistikte 4 pozisyonda hizmet veren Lokman Koçaslan Otomotiv Türkiye 3.’lüğü ile başarısını taçlandırdı.

Türkiye’de yılda iki kez yapılan ve yetkili servislerin denetlendiği değerlendirmede Lokman Koçaslan Otomotiv İzmir Şubesi 2023 1. Dönem Türkiye 3.sü oldu. MAN standartlarına uygunluk, müşteri memnuniyeti, eğitim kalitesi, yedek kesim işlemleri, teknik yeterlilik ve kapasite kriterlerini içeren değerlendirmeyi başarıyla geçen Lokman Koçaslan Otomotiv, son 2 değerlendirmede ilk 3’e girerek başarısını kanıtlamış, kısa bir süredir hizmet vermesine rağmen. oldu.

Bursa, Balıkesir, Eskişehir ve İzmir olmak üzere 4 ilde 5 pozisyonda hizmet vermekten memnuniyet duyduklarını belirten Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Bora Berköz, “Hizmetimizi sürdürmek için hem yönetim hem de iş anlamında katı kural ve çerçevelerimiz var. “Müşteri memnuniyetini üst seviyelerde tutabilir ve daha etkin hizmet sunabiliriz. Göz ardı etmememiz gereken bir diğer önemli faktör de şirketimizin bu departmandaki tecrübesi, adı, ağırlığı ve gücüdür.”

Lokman Koçaslan Otomotiv’in gelecek planlarından bahseden Berköz, “Hizmet kalitemizi artırmak için şimdilik dört bölgede hizmetlerimizin ortasında gelişen bir iç rekabet ve değerleme sistemi oluşturduk. birbirinin tam ortasında yer alır, kaliteyi yükseltir.”Dönem içinde hayata geçireceğimiz yeniliklerimiz ve planlarımız var. Kısacası hizmetlerimizin büyümesi ve ilerlemesi hız kesmeden devam edecek” dedi.

“Gücümüz müşteri memnuniyetinden geliyor”

Verdikleri hizmette odak noktalarının müşteri sorunlarının doğru ve hızlı çözümü olduğunun altını çizen Lokman Koçaslan Otomotiv İzmir Şube Servis Müdürü Ozan Kocamaz, “Birçok farklı bahiste değerleme sonucunda ödülün alınmış olması demek ki; Tüm süreçte başarı.Ödülü almamızda fark yaratan en üst düzeyde müşteri memnuniyetidir ve bu memnuniyeti sağlamak için tüm grup yetkin ve işine odaklanarak çalışmaktadır. servis departmanı sorunu gerçek ve hızlı bir şekilde bir kerede çözmektir.Analiz etmek için çaba harcıyoruz.Zorlu rekabet kurallarında fark yaratacak olanın hizmetten memnun olan müşteriler olduğunu biliyoruz.Görüyoruz. müşteri memnuniyeti değerlendirmelerinde her araç sahibinin aracının sorunuyla hızlı ve tek seferde ilgilenildiği duygusuyla bu deneyimi yaşamak istediği, gücümüzün buradan geldiği ifade edildi.

Gelecek planlarında müşteri memnuniyetini daha da yukarılara taşıyacak adımların olduğunu sözlerine ekleyen Kocamaz, “Hizmet kalitemizi hem üretici hem de firmamız tarafından sistemli bir şekilde denetleyerek, çalışan eğitimleri ile destekleyerek ve seçimler yaparak kaliteyi her zaman yükseltmeyi hedefliyoruz. işinde uzman çalışanlar.Eğitimli,sorumlu,fikirlerin değere değer verdiğini biliyoruz.İşini gönülden gören ve yapan çalışanlar, şirketimizin gerçek bir yolda sonsuza kadar yürümesini sağlayacaktır.” – BURSA

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort